Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  MODELING COUPON VALUES FOR READY-TO-EAT BREAKFAST CEREALS
Autores:  Price, Gregory K.
Connor, John M.
Fulton, Joan R.
Data:  1999-05-10
Ano:  1999
Palavras-chave:  Coupons
Ready-to-eat breakfast cereals
Panel data model
Consumer/Household Economics
Research Methods/ Statistical Methods
Resumo:  A theoretical framework is developed to highlight the significant determinants of coupon values. A fixed effects panel data model is fitted with data from the breakfast cereal industry. The explanatory variables include own retail price, brand loyalty, brand market share, rival coupon redemptions, and firm and product type indicators.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  1278

http://purl.umn.edu/21553
Editor:  AgEcon Search
Relação:  American Agricultural Economics Association>1999 Annual meeting, August 8-11, Nashville, TN
Selected Paper
Formato:  14

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional