Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
How does Biotech Labeling Affect Consumers' Purchasing Behavior? A Case Study of Vegetable Oils in Nanjing, China AgEcon
Dai, Yingchun; Tuan, Francis C.; Lin, William W.; Zhong, Funing; Chen, Xi.
This study analyzes whether biotech labeling has an impact on consumers'’ purchasing behavior in China using vegetable oils in Nanjing as a case study. Results from an Almost Ideal Demand System (AIDS) based on retail scanning data suggest that biotech labeling induced only a modest switch in vegetable oils consumption away from labeled soybean and blended oils and toward non-biotech vegetable oils.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Consumer/Household Economics.
Ano: 2006 URL: http://purl.umn.edu/21235
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional