Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  Organic Eprints
País:  Germany
Título:  Market strategies in different stages - How to stimulate organic market development
Autores:  Bernet, Thomas
Willer, Helga
Data:  2012
Ano:  2012
Palavras-chave:  Markets and trade
Resumo:  Organic agriculture generates tangible benefits for both producers and consumers. But it also produces wider public benefits, and it should therefore be a common concern to help the organic sector develop better and faster, rather than just leaving it to market forces.
Tipo:  Newspaper or magazine article
Idioma:  Inglês
Identificador:  http://orgprints.org/22707/1/bernet-and-willer-2012-ecologyandfarming-3-2012-p29-31.pdf

Bernet, Thomas and Willer, Helga (2012) Market strategies in different stages - How to stimulate organic market development. Ecology and Farming, 2012, 3/2012, pp. 29-31.
Relação:  http://orgprints.org/22707/
Formato:  application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional