Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  Effect of the Information on the Intention of GM Food Consumption
Autores:  Martinez-Poveda, Africa
Molla-Bauza, Margarita Brugarolas
Martinez, Laura Martinez-Carrasco
Gomis, Francisco Jose Del Campo
Data:  2005-10-06
Ano:  2005
Palavras-chave:  GM foods
Information effect
Conjoint analysis
Food Consumption/Nutrition/Food Safety
Resumo:  This work is focused on the study of consumption acceptance towards GM foods, analysing the level of knowledge and perceptions about them. Conjoint Analyses will be used to determine the importance of different attributes on purchase intention and GM food consumption intention will be measured as well as the effect of information on consumption intention.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  18117

http://purl.umn.edu/24616
Editor:  AgEcon Search
Relação:  European Association of Agricultural Economists>2005 International Congress, August 23-27, 2005, Copenhagen, Denmark
Poster Paper
Formato:  9

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional