Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
Estimates of Florida Department of Citrus Promotional Impacts on Orange Juice Demand Based on Time-Series and Cross-Sectional Data AgEcon
Brown, Mark G..
In this study, city-by-city, weekly grocery store sales data were used to estimate the impacts of the FDOC, TV, RADIO and HC promotional programs. The estimates indicate that the RADIO program was effective, having a B/C of 1.4. For the TV and HC programs, benefits were less than costs.
Tipo: Report Palavras-chave: Promotion impacts; Orange juice; Demand; Time-series and cross-section data; Agribusiness.
Ano: 2009 URL: http://purl.umn.edu/104334
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional