Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  Searching for the Golden Grail: An Optimal Soybean Marketing Frequency Strategy
Autores:  Stark, C. Robert, Jr.
Bryant, Kelly J.
Francis, Paul B.
Data:  2011-01-14
Ano:  2011
Palavras-chave:  Grains
Marketing strategies
Soybean
Cash prices
Agribusiness
Farm Management
Marketing
Teaching/Communication/Extension/Profession
Resumo:  Gross revenue from marketing frequency strategies varies with average soybean prices across time periods. A study examined statistical differences among trading days using a four-year database of cash prices. Results applied to a hypothetical Arkansas soybean farm using four strategies over four years revealed the optimal gross revenue marketing strategy.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  http://purl.umn.edu/98753
Relação:  Southern Agricultural Economics Association>2011 Annual Meeting, February 5-8, 2011, Corpus Christi, Texas
Selected Paper
Formato:  6
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional