Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  The Economic Impacts of Direct Produce Marketing: A Case Study of Oklahoma's Famers' Markets
Autores:  Henneberry, Shida Rastegari
Taylor, Merritt J.
Whitacre, Brian E.
Agustini, Haerani N.
Mutondo, Joao E.
Roberts, Warren
Data:  2008-04-21
Ano:  2008
Palavras-chave:  Food Consumption/Nutrition/Food Safety
Marketing
Resumo:  The IMPLAN model is used to estimate total (direct and secondary) economic impacts of farmers' markets in Oklahoma's economy. The results show that Oklahoma farmers' markets generate a total gross sale of $3.3 million, with a total economic impact of $7.8 million.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  29328

http://purl.umn.edu/6785
Relação:  Southern Agricultural Economics Association>2008 Annual Meeting, February 2-6, 2008, Dallas, Texas
Formato:  24
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional