Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  Strategic Alliances in U.S. Branded Beef Programs
Autores:  Martinez, Stephen W.
Hanagriff, Roger D.
Smith, Kevin E.
Data:  2006-01-13
Ano:  2006
Palavras-chave:  Agribusiness
Resumo:  In this paper, we combine concepts from organizational economics to examine supply chain alliances formed to market branded beef products. To illustrate application of the framework, we examine three different types of alliances. We conclude that measuring costs associated with quality attributes have an important role in alliance structure.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  19503

http://purl.umn.edu/35399
Editor:  AgEcon Search
Relação:  Southern Agricultural Economics Association>2006 Annual Meeting, February 5-8, 2006, Orlando, Florida
Selected Paper
Formato:  20

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional