Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  EXPLAINING DIFFERENCES IN PRICES RECEIVED BY FARMERS: TESTING THEORY BASED ON ACTUAL FARMER TRANSACTIONS
Autores:  Cunningham, Lewis T., III
Brorsen, B. Wade
Anderson, Kim B.
Data:  2004-05-21
Ano:  2004
Palavras-chave:  Marketing
Resumo:  There has been considerable normative research about how farmers should make marketing decisions, but little positive research on what farmers really do. Regressions of gender, total volume, timing, and frequency of sales on the average weighted price received are used to test hypotheses regarding gender differences, myopic loss aversion, economies of size, and market efficiency.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  14561

http://purl.umn.edu/20275
Editor:  AgEcon Search
Relação:  American Agricultural Economics Association>2004 Annual meeting, August 1-4, Denver, CO
Selected Paper
Formato:  21

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional