Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  DIFFERENCES IN CONSUMERS OF FRESH TOMATOES AT FOUR RETAIL VENUES
Autores:  Brumfield, Robin G.
Data:  2002-07-25
Ano:  1994
Palavras-chave:  Consumer/Household Economics
Resumo:  This paper presents the results of surveys of fresh tomato consumers conducted in 1990 in four New Jersey produce venues: a supermarket, a farmers' market, an at-the-farm store, and two roadside stands. The surveys were conducted through face-to-face interviews. Consumers' preferences, purchasing patterns, attitudes and demographics were examined. Results of the surveys suggest that supermarkets should emphasize price and convenience in marketing fresh tomatoes; whereas farmers' markets, at-the-farm stores, and roadside stands should emphasize taste and freshness.
Tipo:  Journal Article
Idioma:  Inglês
Identificador:  5330

http://purl.umn.edu/26639
Editor:  AgEcon Search
Relação:  Journal of Food Distribution Research>Volume 25, Number 1, February 1994
Formato:  10

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional