Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  Estimates of Florida Department of Citrus Promotional Impacts on Orange Juice Demand Based on Time-Series and Cross-Sectional Data
Autores:  Brown, Mark G.
Data:  2009-12-31
Ano:  2009
Palavras-chave:  Promotion impacts
Orange juice
Demand
Time-series and cross-section data
Agribusiness
Resumo:  In this study, city-by-city, weekly grocery store sales data were used to estimate the impacts of the FDOC, TV, RADIO and HC promotional programs. The estimates indicate that the RADIO program was effective, having a B/C of 1.4. For the TV and HC programs, benefits were less than costs.
Tipo:  Report
Idioma:  Inglês
Identificador:  http://purl.umn.edu/104334
Relação:  Florida Department of Citrus>Research Papers 2009
Research Paper
2009-5
Formato:  19
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional