Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  DO COLLEGE STUDENTS LEARN BY CORRECTING MISSED EXAM QUESTIONS?
Autores:  Schroeter, Christiane
Green, V. Steven
Bess, Erin
Data:  2008-05-05
Ano:  2008
Palavras-chave:  Student learning
Assessment
Exam
Teaching/Communication/Extension/Profession
Resumo:  This study determines the learning benefit of correcting missed exam questions. The results show that in addition to exams being an assessment tool, they can also be used as a tool for student learning. The availability of this information will provide help considering design, development, and improvement of traditional assessment methods for student learning.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  30197

http://purl.umn.edu/6471
Relação:  American Agricultural Economics Association>2008 Annual Meeting, July 27-29, 2008, Orlando, Florida
Selected Paper
452309
Formato:  17
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional