Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  Measuring the Effectiveness of Lamb Advertising and Promotion: An Updated Analysis
Autores:  Capps, Oral, Jr.
Williams, Gary W.
Data:  2010-06-03
Ano:  2006
Palavras-chave:  Lamb
Advertising
Lamb Promotion
Livestock Production/Industries
Marketing
Resumo:  This report updates a previous tentative analysis of the effectiveness of the Lamb Checkoff Program in shifting out the demand for American lamb. The main conclusion is that program has resulted in roughly 8.4 additional pounds of total lamb consumption per dollar spent on advertising and promotion and $44.60 in additional lamb sales per dollar spent on advertising and promotion.
Tipo:  Report
Idioma:  Inglês
Identificador:  http://purl.umn.edu/90754
Relação:  Texas A&M University>Agribusiness, Food, and Consumer Economics Research Center>Reports
CM
01-06
Formato:  15
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional