Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  Agricultural Marketing Research Needs in the 1970's
Autores:  Goodwin, Marshall R.
Jones, Lonnie L.
Mueller, Willard F.
Eikhoff, W.O.
Sporleder, Thomas L.
Nichols, John P.
Kiehl, Elmer R.
Seltzer, R.E.
Data:  2010-11-10
Ano:  2010
Palavras-chave:  Agricultural
Marketing
1970's
Marketing
Resumo:  Proceedings of Marketing Section American Agricultural Economics Association 1971 Summer Session Carbondale, Illinois

CONTENTS: THE EMERGING FOOD AND FIBER SYSTEM: IMPLICATIONS FOR AGRICULTURE, by Marshall R. Godwin and Lonnie L. Jones; WHAT WE SHOULD HAVE LEARNED FROM THE RESEARCH PROGRAMS OF THE 1960'S, by Willard F. Mueller; MARKETING RESEARCH NEEDS IN THE 70'S,by W.O. Eikhoff; THE MORPHOLOGY OF LAND-GRANT UNIVERSITY AGRICULTURAL MARKETING RESEARCH AND ITS RELATIONSHIP TO DYNAMIC AGRICULTURE, by Thomas L. Sporleder and John P. Nichols; A UNIVERSITY ADMINISTRATOR'S VIEW FOR IMPLEMENTING EFFECTIVE MARKET RESEARCH, by Elmer R. Kiehl; EFFECTIVE MARKET RESEARCH - A PRIVATE CONSULTANT'S APPROACH, by R. E. Seltzer
Tipo:  Report
Idioma:  Inglês
Identificador:  http://purl.umn.edu/96420
Relação:  Texas A&M University>Agribusiness, Food, and Consumer Economics Research Center>Reports
MRC
01-72
Formato:  75
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional