Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  EFFECT OF GENERIC PROMOTION OF FLOWERS ON THE USE OF RETAIL FLOWER OUTLETS
Autores:  Rimal, Arbindra
Ward, Ronald W.
Data:  1998-05-15
Ano:  1998
Palavras-chave:  Fresh-cut flowers
Generic promotion
AIDs model
Marketing
Resumo:  AIDs demand models are used to test if the generic promotion of fresh-cut flowers influenced the market shares for florists, supermarkets, and other retail outlets. Were the generic efforts outlet neutral? Generic promotions of fresh-cut flowers is shown to be outlet neutral while the brand advertising increased florists' market share.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  691

http://purl.umn.edu/21005
Editor:  AgEcon Search
Relação:  American Agricultural Economics Association>1998 Annual meeting, August 2-5, Salt Lake City, UT
Selected Paper
Formato:  12

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional