Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  EXPLORING WITH DYNAMIC RELATIONSHIP BETWEEN ADVERTISING AND REVENUES WITHIN THE PORK INDUSTRY
Autores:  Hyde, Jeffrey
Foster, Kenneth A.
Data:  1999-05-24
Ano:  1999
Palavras-chave:  Pork
Advertising
VAR
Livestock Production/Industries
Marketing
Resumo:  This research tests for causality between indexed retail pork revenues and pork advertising. Evidence was found of feedback between revenues and total pork advertising, but not between revenues and generic advertising. In fact, generic advertising was found to have no significant impact on indexed retail pork revenues.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  1376

http://purl.umn.edu/21614
Editor:  AgEcon Search
Relação:  American Agricultural Economics Association>1999 Annual meeting, August 8-11, Nashville, TN
Selected Paper
Formato:  14

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional