Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
MARKETING OF BIOTECH FUNCTIONAL FOODS IN THE US AgEcon
Chema, Kambua; Marks, Leonie A.; Parcell, Joseph L.; Bredahl, Maury E..
To date, most research in Europe and the United States has focused on eliciting consumer WTP for biotech foods without directly addressing strategies for marketing them. We use means-end theory to link consumers' knowledge about functional attributes, to their knowledge about consequences and core values, in order to gain insights into valued attributes for developing potential marketing strategies.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Food Consumption/Nutrition/Food Safety; Marketing.
Ano: 2004 URL: http://purl.umn.edu/20284
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional