Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 2
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
University-Retail Industry Research Partnerships as a Means to Analyze Consumer Response: The Case of Mad Cow Disease AgEcon
Vickner, Steven S.; Bailey, DeeVon; Dustin, Al.
Tipo: Journal Article Palavras-chave: Consumer/Household Economics.
Ano: 2006 URL: http://purl.umn.edu/92876
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
Estimating the Market Demand for Value-Added Beef: Testing for BSE Announcement Effects Using a Nested PIGLOG Model Approach AgEcon
Vickner, Steven S.; Bailey, DeeVon; Dustin, Al.
This paper estimates an AIDS model and corrects for first-order autocorrelation using retail meat data. We fail to reject the null hypothesis of no BSE announcement effects.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Demand and Price Analysis.
Ano: 2006 URL: http://purl.umn.edu/21209
Registros recuperados: 2
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional