Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
Wikis in the classroom: Properties and potential uses of this collaborative learning tool Nature Precedings
Jayna L. DeVore; Kristen K. Cecala; John C. Maerz.
Background/Question/Methods 
Student engagement is tied to course performance and information retention. Shifting the focus of the classroom from a lecture-based approach to a student-centered learning environment is one way to achieve this goal. One tool that can be used to allow student contribution to the content and direction of a course is a wiki. Wikis are highly flexible collaborative websites that can be structured to meet course needs and allow multiple users to contribute to site content. They provide a platform where real-time editing can be performed in a flexible 'topical' format. They are intended to promote group learning through collaboration rather than isolated reflection, and can provide another...
Tipo: Poster Palavras-chave: Ecology.
Ano: 2010 URL: http://precedings.nature.com/documents/5244/version/1
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional