Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
AN EMPIRICALLY DERIVED TAXONOMY OF BRANDS AgEcon
McEnally, Martha R.; Hawes, Jon M..
This paper reports the results of a study designed to determine how consumers "group" various products into categories. Specifically, it was determined that consumers clearly perceive two types of brands: (1) manufacturers' brands, and (2) distributors' brands. While manufacturers' brands were viewed as a distinct offering, consumers did not differentiate between private brands and generics.
Tipo: Journal Article Palavras-chave: Consumer/Household Economics.
Ano: 1984 URL: http://purl.umn.edu/27926
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional