Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
TEACHING MARKETING AND MANAGEMENT TO AN EXTENSION AUDIENCE IN AN INTER-DISCIPLINARY SETTING AgEcon
Clark, Richard T.; Feuz, Dillon M.; Adams, Don C.; Plugge, Brent; Reece, Patrick; Stolzenburg, Byron; Volesky, Jerry.
This paper discusses how economists utilize an inter-disciplinary workshop to teach marketing and management concepts to beef cattle producers and beef industry advisors. Range and animal scientists along with economists teach concepts in the classroom and then demonstrate these concepts with hands-on field activities in an 8-day Ranch Practicum, spread over an 8-month period.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Teaching/Communication/Extension/Profession.
Ano: 2002 URL: http://purl.umn.edu/36670
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional