Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
The Economic Impacts of Direct Produce Marketing: A Case Study of Oklahoma's Famers' Markets AgEcon
Henneberry, Shida Rastegari; Taylor, Merritt J.; Whitacre, Brian E.; Agustini, Haerani N.; Mutondo, Joao E.; Roberts, Warren.
The IMPLAN model is used to estimate total (direct and secondary) economic impacts of farmers' markets in Oklahoma's economy. The results show that Oklahoma farmers' markets generate a total gross sale of $3.3 million, with a total economic impact of $7.8 million.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Food Consumption/Nutrition/Food Safety; Marketing.
Ano: 2008 URL: http://purl.umn.edu/6785
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional