Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
The Increasing in Value of a Quality Product by E-commerce: A Case Study of Organic Extra virgin Olive Oil in Italy AgEcon
Galluzzo, Nicola.
The aim of this work is to show as the Italian olive farms use e-commerce to commercialise organic olive extravirgin, highlighting weaknesses, critical states and good opportunities for the export, comparing the results with an another research carried out in 2003.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Organic extravirgin olive oil; Marketplaces; Websites; Agribusiness.
Ano: 2006 URL: http://purl.umn.edu/7767
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional