Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
CONSUMER PRICE AWARENESS IN FOOD SHOPPING: THE CASE OF QUANTITY SURCHARGES 31
Binkley, James K.; Bejnarowicz, John.
Data from 54 grocery regions is on tuna sales, prices, and consumer demographics is used to examine why consumers purchase large sizes when unit prices are higher. Results strongly indicate that this is done on the mistaken belief that large sizes are always cheaper: buyers are not examining prices.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Quantity surcharges; Price awareness; Consumer/Household Economics.
Ano: 1999 URL: http://purl.umn.edu/21512
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional