Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
Culture-specific Consumption Patterns of German and Ukrainian Wine Consumers AgEcon
Rewerts, Astrid Lucie; Hanf, Jon Henrich; Wettstein, Nadine.
By referring to Means-End-Chain-Theory, we identified personal values as the actual buying motive. Since these values vary according to the consumer’s cultural background, it is expected that culture-specific values lead to culture-specific consumption patterns. To verify this proposition, we conducted laddering-interviews using the example of wine in a German-Ukrainian comparison. As expected, consumers differ with respect to their purchasing motives.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Means-End-Chain-Theory; Soft-Laddering; Cross-cultural comparison; Wine consumers; Agricultural and Food Policy.
Ano: 2009 URL: http://purl.umn.edu/58119
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional