Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
Consumer Responses to Food Safety Information from Print Media AgEcon
Conley, Dennis M.; Wade, Mark A..
A panel of independent judges evaluated a range of articles in popular print media sources for positive or negative bias about pork. From this came the development of an information variable reflecting consumer perceptions about food safety. The primary data from this evaluation was then used to estimate the impact of print media information on the consumer demand for pork.
Tipo: Journal Article Palavras-chave: Food safety; Consumer perceptions; Media bias; Pork demand; Agribusiness; Demand and Price Analysis; Food Consumption/Nutrition/Food Safety; Marketing; Production Economics.
Ano: 2007 URL: http://purl.umn.edu/44902
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional