Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  NEW VARIETIES AND THE RETURNS TO COMMODITY PROMOTION: WASHINGTON FUJI APPLES
Autores:  Richards, Timothy J.
Patterson, Paul M.
Data:  1998-05-11
Ano:  1998
Palavras-chave:  Crop Production/Industries
Marketing
Resumo:  The Fugi apple variety is relatively new in the U.S. As a new product, questions concern the relative impact of consumer learning by experience, by variety-specific promotion, or by generic apple promotion. Estimates show each to have a positive impact. Changes in producer surplus provide a base-scenario benefit-cost ratio of 11.98.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  647

http://purl.umn.edu/20784
Editor:  AgEcon Search
Relação:  American Agricultural Economics Association>1998 Annual meeting, August 2-5, Salt Lake City, UT
Selected Paper
Formato:  17

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional