Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  BEEF PRODUCER CHOICE IN CATTLE MARKETING
Autores:  Gillespie, Jeffrey M.
Basarir, Aydin
Schupp, Alvin R.
Data:  2004-01-23
Ano:  2004
Palavras-chave:  Marketing
Resumo:  In addition to the conventional auction method of cattle marketing, alternative marketing arrangements include sale by private treaty, video auction, retained ownership, and use of strategic alliances. This study examines use of alternative marketing arrangements and types of producers using each. Thirty-nine percent of producers used alternative arrangements.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  12453

http://purl.umn.edu/34792
Editor:  AgEcon Search
Relação:  Southern Agricultural Economics Association>2004 Annual Meeting, February 14-18, 2004, Tulsa, Oklahoma
Selected Paper
Formato:  22

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional