Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  The Influence of Market Factors on Intention to Adopt a "Radical" Product Innovation by Farmers
Autores:  Verhees, Frans J.H.M.
Meulenberg, Matthew T.G.
Pennings, Joost M.E.
Data:  2005-05-14
Ano:  2005
Palavras-chave:  Radical product innovation
Family farms
Marketing
Intentions
Farm Management
Resumo:  This study proposes a model to explain the intention of farmers to adopt a radical product innovation. Particular attention is given to the influence of marketing factors. Results from illustrating the model for Dutch poultry farms are presented.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  16212

http://purl.umn.edu/19381
Editor:  AgEcon Search
Relação:  American Agricultural Economics Association>2005 Annual meeting, July 24-27, Providence, RI
Selected Paper 135587
Formato:  52

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional