Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  How Market Power Changes in Monopoly: Using Lau’s Hessian Identities
Autores:  Yamaura, Koichi
Featherstone, Allen M.
Data:  2011-05-04
Ano:  2011
Palavras-chave:  Lau’s Hessian Identity
Monte Carlo simulation
Market Power
Monopoly
Marketing
Resumo:  This research examines market power using Lau’s Hessian Identity relationships based on the empirical properties of duality theory. We compare the performance of the proposed dual approach using Lau’s Hessian Identity relationships with the simple traditional dual approach.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  http://purl.umn.edu/103932
Relação:  Agricultural and Applied Economics Association>2011 Annual Meeting, July 24-26, 2011, Pittsburgh, Pennsylvania
Selected Paper
Formato:  11
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional