Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  DETERMINANTS OF PRICE ELASTICITIES FOR STORE BRANDS AND NATIONAL BRANDS OF CHEESE
Autores:  Huang, Min-Hsin
Hahn, David E.
Jones, Eugene
Data:  2004-05-17
Ano:  2004
Palavras-chave:  Demand and Price Analysis
Resumo:  A two-stage modeling process is developed to estimate factors that determine price sensitivities for store and national brands of cheese. Results show that several factors affect price sensitivities. AIDS and LA/AIDS models are used in the analyses and meta-regression results show no difference in own-price elasticities for these two models.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  14262

http://purl.umn.edu/20235
Editor:  AgEcon Search
Relação:  American Agricultural Economics Association>2004 Annual meeting, August 1-4, Denver, CO
Selected Paper
Formato:  23

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional