Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Registro completo
Provedor de dados:  AgEcon
País:  United States
Título:  IMPACT OF BRAND ADVERTISING ON FOOD CONSUMED AWAY FROM HOME
Autores:  Bhuyan, Sanjib
Data:  2005-05-17
Ano:  2005
Palavras-chave:  Foodservice
Advertising impact
Consumer behavior
Food away from home
Marketing
M31
M37
Resumo:  As consumption of food away from home increases, competition for consumers' dollar is intensifying among the major restaurant brands. This study examines the impact of brand advertising on consumers' choice of food away from home. Study results are in concert with our common sense regarding consumer FAFH behavior.
Tipo:  Conference Paper or Presentation
Idioma:  Inglês
Identificador:  16512

http://purl.umn.edu/19127
Editor:  AgEcon Search
Relação:  American Agricultural Economics Association>2005 Annual meeting, July 24-27, Providence, RI
Selected Paper 136951
Formato:  16

application/pdf
Fechar
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional