Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
DOES GENDER, CLASS STANDING, AND HIGH SCHOOL ECONOMICS INFLUENCE STUDENTS' ECONOMIC LEARNING AgEcon
Bridges, Deborah E.; Casavant, Kenneth L..
This paper investigates how gender, maturity of the student, and previous economics study in high school contribute to economic learning. Economic learning is measured using the difference between pre- and post-test scores. OLS results suggest that high school economics plays a larger role in economic learning than either gender or maturity.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Labor and Human Capital; Teaching/Communication/Extension/Profession.
Ano: 1999 URL: http://purl.umn.edu/35699
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional