Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
AN EMPIRICAL ANALYSIS OF A MARKETING ORDER REFERENDUM FOR A SPECIALTY CROP AgEcon
Mixon, Bobby; Turner, Steven C.; Centner, Terence J..
Specialty crop producers’ marketing problem, associated with lack of quality standards and advertising revenues, may detract from profitability. Although marketing orders, approved by producer referenda, offer a means to address these problems, institutional rules can make ratification difficult. In this study, economic structure was found to be more important than producer characteristics in explaining voter behavior in a Georgia Vidalia onions marketing order referendum.
Tipo: Journal Article Palavras-chave: Crop Production/Industries; Marketing.
Ano: 1990 URL: http://purl.umn.edu/32504
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional