Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
IMPACT OF SUPERMARKET PRODUCT DIFFERENTIAION WITH ASYMMETRIC INFORMATION ON CONSUMER BEHAVIOR AgEcon
Webster, Suzanne L.; Canning, Patrick N..
Study examines empirical evidence behind significant growth of private label food products by linking individual household food purchase data with advertising data for brand and private label food products. Research formulates a competing hypothesis: 1) does consumer response to relative advertising intensities affect market share or 2) is success of private label due solely to price considerations.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Consumer/Household Economics.
Ano: 2003 URL: http://purl.umn.edu/21935
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional