Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
IMPACT OF BRAND ADVERTISING ON FOOD CONSUMED AWAY FROM HOME AgEcon
Bhuyan, Sanjib.
As consumption of food away from home increases, competition for consumers' dollar is intensifying among the major restaurant brands. This study examines the impact of brand advertising on consumers' choice of food away from home. Study results are in concert with our common sense regarding consumer FAFH behavior.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Foodservice; Advertising impact; Consumer behavior; Food away from home; Marketing; M31; M37.
Ano: 2005 URL: http://purl.umn.edu/19127
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional