Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
Assessing Input Brand Loyalty among U.S. Agricultural Producers AgEcon
Harbor, Anetra L.; Martin, Marshall A.; Akridge, Jay T..
This study explores the prevalence and determinants of brand loyalty for agricultural input products. Results suggest that loyalty for both expendable and capital inputs is high among commercial agricultural producers in the United States. Producer attitudes, beliefs, and some demographic characteristics are useful identifiers of brand loyalty among commercial producers.
Tipo: Journal Article Palavras-chave: Brand loyalty; Dealer loyalty; Capital inputs; Expendable inputs; Farmer purchase decisions; Agricultural Finance; Consumer/Household Economics; Marketing; Q10; Q13; Q14.
Ano: 2008 URL: http://purl.umn.edu/53626
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional