Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
The Influence of Market Factors on Intention to Adopt a "Radical" Product Innovation by Farmers AgEcon
Verhees, Frans J.H.M.; Meulenberg, Matthew T.G.; Pennings, Joost M.E..
This study proposes a model to explain the intention of farmers to adopt a radical product innovation. Particular attention is given to the influence of marketing factors. Results from illustrating the model for Dutch poultry farms are presented.
Tipo: Conference Paper or Presentation Palavras-chave: Radical product innovation; Family farms; Marketing; Intentions; Farm Management.
Ano: 2005 URL: http://purl.umn.edu/19381
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional