Sabiia Seb
PortuguêsEspañolEnglish
Embrapa
        Busca avançada

Botão Atualizar


Botão Atualizar

Ordenar por: 

RelevânciaAutorTítuloAnoImprime registros no formato resumido
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
Imagem não selecionada

Imprime registro no formato completo
POTENTIAL VALUE-ADDED FOOD PRODUCT GROUPS: MARKETING AND PRODUCTION OPPORTUNITIES FOR HIGH-END CONSUMER FOOD PRODUCTS AgEcon
Kraenzel, David G..
This report classifies potential value-added product groups, identifies potential market opportunities and identifies potential production development opportunities in the Northern Great Plains. The use of informal public/private alliances is featured as a powerful and successful tool in contributing to economic opportunity creation. StratSense was the method used in the series of market studies.
Tipo: Working or Discussion Paper Palavras-chave: Air cargo; Strategic alliances; Food product groups; Public/private sector ventures; StratSense; Pacific Rim; Agribusiness development; Ready-to-eat salads; Deli salads; US salad market; Prepared foods; Marketing.
Ano: 1999 URL: http://purl.umn.edu/23288
Registros recuperados: 1
Primeira ... 1 ... Última
 

Empresa Brasileira de Pesquisa Agropecuária - Embrapa
Todos os direitos reservados, conforme Lei n° 9.610
Política de Privacidade
Área restrita

Embrapa
Parque Estação Biológica - PqEB s/n°
Brasília, DF - Brasil - CEP 70770-901
Fone: (61) 3448-4433 - Fax: (61) 3448-4890 / 3448-4891 SAC: https://www.embrapa.br/fale-conosco

Valid HTML 4.01 Transitional